Dobrodošli na moj blog!

Odavno sam razmišljao o pokretanju ovakve stranice, ali budući hronično patim od nedostatka vremena, to sam uvijek ostavljao za neka “bolja vremena”…

Za one koji me ne poznaju, pisanje nije moj medij, nego muzika, zvuk, kompozicija, te art performance. Inače, volim istraživati koristeći različite medije (video, fotografija, grafika…).

U ovom blogu će biti objavljeni svi moji uradci iz različitih medija, te neka moja razmišljanja i stavovi.

Hvala na pažnji! Ako vam se svidja stranica i želite me podržati, to možete učiniti na više načina. Besplatno se možete pretplatiti (subscribe) na moj youtube kanal (za što bi Vam bio jako zahvalan!). Ako želite novčano da pomognete moj rad, možete to učiniti kupovinom nekog Ambrosia Musica izdanja, koje možete pronaći na linku ispod ili donirati sredstva putem paypala.

Moj website

Pretplatite se na YouTube kanal (subscribe)

Ambrosia Musica Catalogue

PayPay donation